martes, 2 de decembro de 2008

sombra


da súa man
lévame a súa guarida
arrastrándome

afía os seus dentes
con unhas moedas vellas
mentres cántame
ao ouvido: Durmiras pero
nunca máis espertaras

atrapado dentro
da miña pel
empápame
o medo a sufrir

dende aquí escoito
os pasos adolescentes
na canle escura
entre lamentos xordos

vin a casa da miña nai
para morrer,
a maior estupidez
que cometín
ao saber cos mortos
nunca están solos

non se escoitan
os pétalos abríndose
nas ramas atónitas
dos froitais,
escoitase en cambio
o enxórdante
grallar dos corvos

máis non ei agora
de perdelo ánimo
mentres as sinais
esculpen na miña pel
os cardeais
que van secando
este frío noctámbulo

vin a morrer
a casa da miña nai
dentro do seu ventre
debuxado,

ven terca sombra
a levarme.

(terca e sombra é unha única composición en dous apartados o nome do poema enteiro é ese mesmo, terca sombra)


2 comentarios:

Anónimo dixo...

Pero pibe estas como dicen tristeiro, o es el frio que hace donde vivis , parece mas una despedida, como le das ché a la cabeza. La imagen que ponés como para verla en sueños, tenes cada una.
Livialaurentina.

Anónimo dixo...

Ola. Son o amigo de Amelita ,jajajaja, xa sei o que pode pensar o resto, pero, non, nada que ver, nada, facía xa tempo que non sentaba nun cibert e dende aquela estou, como se di, alucinado do feixe de poemas que tes aquí, ou non sabias como dicilo, ou tiñas muito que dicir, ei de vir máis a miudo, agora podo, estou no paro, cousiñas dos monas do capital e os sindicatos, si aforro para o turron , xuro que rompo un dente.
Por poemas non será.Amelita, que te mellores chiña.
Parabéns.