mércores, 29 de xullo de 2009

alicia


estou aburrida
nada do que me arrodea
esperta o meu interese
dádeme xa o abano
o beberaxe e o pastel
¡que sensación máis rara!
a raia que cruza o trapo
non é o río miño
é unha eiruga azul
que asegura toparse
entre o yang e o ying
coma no conto de alicia
eu tamén quero
un gato chesshire
para que sexa
o meu conselleiro
e mestre
dádeme xa o abano
o beberaxe e o pastel
deixádeme caer
no interior da terra
para coa miña chave
abrir tódalas
portas que nos pechan
estou aburrida
tanta indolencia
non esperta
o meu interese
prefiro escoitala eiruga
que xogar toda a vida
a minguar ou crecer
embutida neste traxe absurdo
repugnante e hipócrita
como se estivera
a esperar un veredicto
dádeme xa o abano
o beberaxe e o pastel
nin cerrando os ollos
volvo ao pais das marabillas
aquí tamén temos
coellos cor branco
con ollos rosas
peregrinos que desfilan
con coroas de flores murchas
na cabeza
e un grande excedente
de chisteras
e a política linguistica
¡que sensación máis rara!
a deseña un falso sapo concho
bilinguista harmónico
dádeme xa o abano
o beberaxe e o pastel
que aínda habemos
de saír como no século XVIII
na estrofa do coello branco
no european magazine.

8 comentarios:

Anónimo dixo...

Uma vez mais a tua poesia tornase analitica, com esse criticismo misurado, esse tempo acaido, ritmo musical e melodia. Ja bem quisser cuaisquer musico tiver esta lirica para as suas cancions...

A Alicia que nom merita os gues nom e Galizia, quis dizer Alicia...

Saudos e bem pronto voltamos ao rego...

MPG

Anónimo dixo...

Dándolle onde doe a estes crápulas bilinguistas.......seran . nin con mapa se sitúan no seu país.
Veña.

Anónima dixo...

Ves non plantamos carballos cando tiña que ser e agora medran feijolitos. Destes lodos.......
Anónima.

Anónimo dixo...

Galicia e da xente que a sinte, que a vive, que a entende,que a fala,que a coida,que loita por que día a día sexa millor e loita porque non lle arranquen a suas raizes, e non da xente que a goberna desde un sillón de coiro, que non sinte.

Anónimo dixo...

¡Formidable!.
Uun linguista e admirador de teu e de Alicia.

Anónimo dixo...

¡Formidable!.
Un lingüista e admirador teu e de Alicia.

Anónimo dixo...

Para cuando el próximo?.
La hermana de Prometeo

Anónimo dixo...

Vôce pensai, trocai às ledizias das lameiras larpoas pola cinzas molhadas das fotos partidas...

Prégo-ch