mércores, 2 de febreiro de 2011

insomnio.


cando esperto de súpeto
miro preto unha pel de veludo
que se pousa en min
coa súa lingua lambéndome
espesa e mal ulinte
tento escapar ir cara a ventá
descorrer o pano e vela la luz
pero cos seus dentes suxéitame
e non me deixa moverme
tenme alí debaixo dela quedo
as miñas bagoas corren polas súas mans
é a escuridade
de outras escuridades de antano
cada vez máis pesada mais intelixente
sabe en cada momento o que penso
remexe todo o que teño no miolo
entra e sae de min esnaquizándoo todo
viólame, dáme un lapote
cando lle rogo que se marche
prométolle cantarlle unha canción de cuna
para durmila cúspeme nos labres
quere negra e moribunda esmagarme
mordendo e roubándome a alma para ela
para vivir en min ata esgotarme
non ven o soño mentres conto
para que deste pesadelo me libere
as súas mans de xeo apalpan a miña pel
que nunha mortalla convertese
deixa de latir o meu corazón
e caio onde non hai espazo,
nin tempo, nin leito, nin habitación
nin porta nin ventá nin ceo
nin día nin noite
pousase un faisán na ventá e pon un ovo
e ela histérica rise
e eu lle imploro cantarlle unha canción
de cuna para que durma e me deixe
e ela bate en min maltrátame cúspeme
nunha alta torre senta un espectro
e nun ultimo esforzo deste desvelo
escapo e corro cara a porta
e ao outro lado no hall enloitado
topo degoladas tódalas bicicletas
que contei esta noite.

4 comentarios:

Anónimo dixo...

Leirachá, adeus.

gonzalo.manolez, tamén coñecido como Efemérides Todo, Anónimo Ren e outros mái, MPG

Sintoio. Recoñezo a miña culpa. E tamén a miña responsabilidade.

R.I.P.

Anónimo dixo...

Olá:Non fagas caso ho eu son Efemerides Case Todo (autentico)nada de grafemas nen epitafeos. Xa che digo nen caso. Ah e sije así.
Este insomnio é un soño
É UN SOÑO
que soño
no in soño.
Este no
no leste
no soño.
Efemerides Case Todo. (autentico).
CAMPIÓN!

UN dixo...

Tades tolos volos dous?

Manuel Piñeiro dixo...

Boe, nin por molestarme mochacha...